Piece of mind

Piece of mind

Monday, October 3, 2011

Phuket ohh Phuket....

Arrghhhhhhh...ney lar kalo kelas dh abes...selain mengemas dan meng"complete"kan keje2 yg sudah lama tertangguh bg kasi siap...start suda aku menghitung2 hari nk g next vacation for dis year...

PHUKET ISLAND!!! ;)

sunset
Langkah pertama kini aku sudah mula lakukan...mencari travel agency melalui beberapa kawan.tiket flight of course dah beli sejak awal..dr bulan April kalo tak silap..(ala2 murah gitu..pergi-balik dalam RM350)..
setakat ney, melalui kawan lama..kak Emma, telahpun baru pulang dr percutian di Phuket..katanya best sangat2!! adehhhh..huhuhu...pakej yang ditawarkan juga menarik dan murah...nak naik gajah..g Krabi Island with cruised..snorkelling..included makan skali..fantasea n cabaret show(harap2 kwn aku tak bitin lar..hahaha)...penginapan Hotel 4 star...n mcm2 lg lar...papepun,.takleh nk confirm lagey..nk deal dulu ng travel agent minggu ney..Insya'Allah okayh kott...

Indahnyer ciptaan Allah...MasyaAllah
selain itu...matawang pun memainkan peranan jugak..kena survey2...dgr2, kalo di Pulau ney...belanjawannya sama mcm dekat Malaysia..kalo nk murah, g Bangkok ler...Tapi papepun,tujuan aku n teman2 ke sana..bukan untuk shopping2..tp utk release tekanan..PLUS...memenuhkan ruangan dalam passport..heheheh..ooppsss!!!


Kirenyer..ney destinasi ketiga kategori "pulau" aku akan pergi...selain Pulau Pangkor, Pulau Mabul..n akan datang Insya'Allah Pulau Phuket...nampak gayanyer..sungguh aku kena start amik lesen diving neyh akan datang...takkan asyik snorkelling jerk..heheheh..(kalo diizinkan oleh-Nya)

SubhanAllah...Jom Snorkelling!!!!
huurmm papepun...tunggu jak lar sehingga masanya tiba...moga2 percutian ku dgn teman2 ke sana...dipermudahkan..dan rancangan ini menjadik..aminnn..bagi memfasihkan lg aku utk bertutur dlm bhs Inggeris..menambahkan lagi kreativiti serta idea dalam minda aku ney selepas melihat kehidupan dan keindahan di negara luar... ;)

Wajar jugak lar aku mmg sengaja menyibukkan diri dgn tugas2 sebelum berehat2 sepenuhnya nanti..nnggeee
E'ehh..malar pulak aku blogging sejak akhir2 ney kann....ish..ish..ish....
Nyte all.... sweet dreamz...

No comments:

Post a Comment