Piece of mind

Piece of mind

Saturday, October 29, 2011

Diam itu sangat membosankan!!!!!

Biarlah orang nak cakap apapun...sbb aku yang tahu akan diriku sendiri...
secara jujur,aku tak suka diriku duduk diam!!! dan tiada apa2 kerja yang mahu dilakukan..
biarlah aku sibuk dengan pelbagai tugas...kerana apa???? 


           Jika aku tiada kerja               
  • aku akan meracau....dan mahu cari gaduh
  • aku akan selalu berfikiran negatif dengan orang sekeliling...
  • aku akan selalu sedih....
  • aku akan mengongkong pasanganku sendiri...
  • aku akan selalu melayan perasaan...
  • aku tidak berfikiran terbuka
SESUNGGUHNYA!!!! TIADA YANG POSITIF....
SEBAB ITULAH..BIARLAH AKU MENJADI SEORANG YANG SIBUK DENGAN TUGASSSS...SEBAB AKU SAHAJA YANG MEMAHAMI DIRIKU DENGAN APA YANG TELAH BERLAKU SEBELUM-SEBELUM INI...
APA YANG PASTI...

  I WANNA BE SOMEONE BETTER FROM THE PAST...
THAT'S WHAT I REALLY WANT IN MY LIFE...













p/s: missing someone really2 badly...uurgghh....be strong!!! keep bz with ur work!!!

No comments:

Post a Comment