Piece of mind

Piece of mind

Wednesday, December 12, 2012

12.12.12

Such a nice number huh....tiba2 teringat pada sesorang yang amat gemar dengan no.12 ney..
Macam-macam status aku lihat dalam FB arini...sedih...gembira...stress...ye lar kann dah namanya manusia..wajib mempunyai macam-macam perasaan untuk dirasai...

Aku??? okayh..pada mulanya..memang tak fikir apa2...sebab aku cadang harini aku nak mula buat modul untuk pelajar aku yang kategori lemah tahun hadapan.They are my responsibilities....Tajuk dan beberapa item telah dipilih dan dikaji mengikut keupayaan mereka..cuma nak pindahkan dalam komputer...hurmmm taip lerr..bagi cantik skit..baru berselera budak2 tu nak buat keje..hehehehehee...

Sedang nak mula menaip jer..."kringgggg"...from Whatsapp...okayh..anak sedara aku mesej (dalam hati)..bila dilihat...owhh..my Maths team rupanya...asking me to Viber..katenyer call free..i refused..bukan ape..line tenet umah aku not in stability..so..with generosity..die lar call aku..hehehhe 

KONFIUS!!! itulah mood aku hari ini...dateline: esok pagi...sbb nak daftar...

Ape jugak mende ney yer? Takutttt....Seram...Seronok...sume ada...mampukah aku????
Penah dengar EARCOME??? Of course lar aku tak penah dengar...ooppsss..ada tambahan.. EARCOME 6th okayh....
(The 6th East Asia Regional Conference on Mathematics Education) senang citerr..International Mathematics Union...

Kat mane???? kalo dah namanya South East..International pulak tu...sudah pastilah around Asia.. Tahun depan katanyer tuan rumah, Thailand...so, Thailand has decided...mende ney uat kat Prince of Songkla University, Phuket....selama seminggu pada bulan March!!!
PHUKET???? cuba lar pigi tempat lain...yer memang cantik..tapi dah penah pigi tempat ney untuk bersuka ria...huhuhuhu..

Hadoiii...dah mula nak main international dah aku ney sekarang...gerunnyerr...am I ready enough to face all over dis??? And my Maths Team asked me to join by doing Poster Presentation...Gulpp!!! Speechless...but inside my heart..."why not I try???" this is what am waiting for...the passion...
Thanks my mate...for offering dis to me ;)

I do love my carrier than my hobby..why don't I give more attention with it? I can spend much money and time to attend workshop..flying across the sea suddenly...sacrificed..(hahahha...choii...it's because I like someone.. kahkahkah.. what a wasteful feelings huh..perasan jerk aku ney..hurmmm..by then...aku rasa seronok..coz banyak perkara yang aku belajar..kini I already knew how to use Shutter Speed, Aperture and ISO..unfortunately in editting am still weak)..so it's time to focus in carrier..and be serious in something that I luv...sementara masih single and available ney....lalalalalala

My vision: be successful in carrier and family (including married life) In Sya Allah 

Jadi...sekarang...aku perlu fikirkan lagi....dalam hati..."pergi saja"...and some of my friends adviced me..
"Just Go!! Gud For You" tapi..aku taknak buat keputusan terburu-buru...mungkin aku perlu mengadu pada Nya dan minta petunjuk denganNya ini malam...In sya Allah...Moga semuanya dipermudahkan...Aminnn

XOXOD

No comments:

Post a Comment