Piece of mind

Piece of mind

Monday, September 12, 2011

Lucu.....tapi Benar...

Tersentap bila membaca mende ney kat FB... (AkuIslam.com)
w'pun lucu...tapi ia benar....dan maknanya memang sangat mendalam...huhuhuhu

kalau orang tak nak,
janganlah paksa….
kalau rasa tak boleh sabar dan tunggu,
tak payah tunggu pun takpe…
jangan menanti sedang hati tak sudi,
jangan mengiya sedang hati tak rela..
saya tak mahu awak kecewa dan saya terluka…

Jadi skang...mcm mana lar....???
..........
..........
..........
..........

hehehehehe...ooppsss..tidak berkaitan dgn sape2 samada yg masih hidup atau yg sudah meninggal dunia k.. ;)
Pertemuan aku dgn bff, Ati...kat Sandakan..banyak mengajar dan menasihati aku dalam segala hal terutamanya kehidupan...
Alhamdulillah.....

alang2 kursus kat sandakan..jumpa Ati jap..hehehee..bukan senang nk turun Sandakan skang ney.
Semenjak di Kinabatangan sumenyer ader, sebulan dalam 2 kali jak turun... :( 
Thanks a lot, Surati Samsuri...Ya!! Saya mesti belajar untuk menjadi kuat...tetap pendirian dan tegas dgn diri saya sendiri...
Be MYSELF!!!!

Be Positive!!! Trust In Yourself...
Jom Kite Layan Buku ney......bagi membina minda dan diri yang positif!!!!
Pedulik lar walaupun keje tengah melambak...hehehehehe..tetap memperuntukkan masa untuk membaca..

opsss...nampak tak??? jap2..kasi fokus dekat2 k...
Jom ler kiter baca same2 k...takpun..kalo nk pinjam i punyer,leh jerk..huhuh..tp kasi i habes dulu k ;)
Sharing is Caring

No comments:

Post a Comment