Piece of mind

Piece of mind

Wednesday, September 21, 2011

adehhhhh......

Release tensen jap dgn blogging....Bikin panas dgn diri sendiri...byk mende yang lupe ttg perisian ney..aisshhh..tu larr..kursus dh join.present dpn pen.pengarah pendidikan bhgn ICT dr Putrajaya pown dah..kunun tip-top larr..tp bila nak aplikasikan depan budak2...na!!! lynda..lynda...mujur kena observe dlm 40 minit..kalo idak..mati kutu lar jwbnyer..aku senyum,durg senyum..
macam2 nk ditunjukkn penggunaan nyer semasa micro-teaching nnt..perasaan pun dh mule berdebar2..kalo pihak dalaman yang observe,taklah kecut sgt..tp ney..org2 "besar"..opss..i pown besar gak.."badan besar..." heheheh... :)
adehhh..tanggungjawab tu kurasakan sgt berat...untuk menaikkan nama pembestarian selain penyelaras bestari sendiri. Papepun,musti uat yg terbaik..agar nama tempat untukku cari makan secara halal sentiasa mekar dan dihormati..agak tekanan jugak skang ney...tidur tak menentu...kopi Old Town Hazelnut...jgn cakap lar...skang ney dlm sehari dekat 5 paket aku telan.pikir PMR lagey..nk kejar target negeri.coz,kalo tak dpt..mmg matai lar..JPN col direct tuu.pastu turun mengejut uat lawatan..takmo!!takmo!!...esok..terpaksa budak2 ney jadik org library k..hehehehee..sbb cikgunyer sibuks nk focus IES dulu k..ooppsss..korg jgn hingatt..utk duduk2 sembang2..byk handouts dh menanti skang ney utk korg kayh...huhuhuhuhu...
esok,program mentor-mentee angkat utk Maths PMR bermula...thanks pd F4 students sbb sudi membantu junior2 anda...senarai nama tapisan cemerlang and senarai perlukan bantuan.."medey...medey.." bg kelas aku..sok keluar k..jangan ngada2 takmo dtg kelas intensif..dlm 10 hari lg nk preksa..
last action suda ney..kang "fire" lagey i mcm arini ok...biarlah org kata "rugi kalo dpt cikgu lynda..."yalah...i ney kan terlalu independence...mulut pun leh tahan kdg2...biarlahh..tak semua org kiter boleh puaskan hatinya..yg penting niat aku ikhlas kt budak2 dan jugak keje2 yg aku buat..n smgt aku kt durg tak penah luntur...sbb ilmu adalah salah satu "saham" di saaanaa..
hurmmm..t'ari sok,nk tak nak..aku kena uat meeting urgent ng pengajar2 PMR Maths...byk jgk aku nk sampaikan bahan dgn rakan2 tugas untuk mereka lebih profesional n hebat lagey.cayalahh..trust u all..Amanat dari big boss Maths i...cikgu azman,ketua sektor maths negeri sabah..harap2 bhn diberi amat bermanfaat bg budak2 neyh...Insya'Allah..dr pagi of cos nk siapkan bahan IES neyh...lps meeting ader trial program IES dgn budak2..uat micro-teaching...then, mesti nk cantikkan lg hasil bahan....uisshhhh..tak tido lar gamaknyer aku neyh esok...tp papepun,mohon kpd-Mu Ya Allah..moga dipermudahkan segala urusan.
E'ehh..kenapa lar pagar umah aku bunyi2..bikin seram pulaks..k lar..nk out.tido..takut pulak tiba2..anjing pown dh bunyi2..adoiii..keje2 ney smbg sok lar...tak jadik nk berjaga lagey....

No comments:

Post a Comment