Piece of mind

Piece of mind

Thursday, December 2, 2010

Happy Attraction..persediaan.( cuti2 Bandung dan Jakarta )

berhari-hari menunggu...setiap kali en.posmen atau van poslaju datang, pasti aku lar yang terhegeh2 keluar..perasan yang kononnyer ader surat @ bungkusan untuk aku..rupanya..just surat2 untuk family aku jerk..keciwa rasanya..hari ini..malas nak tunggu lagey..biarlah...suddenly, aku yang dipanggil..bungkusan yang aku tunggu-tunggu tu..akhirnya sampai jugak..yeehhaa!!! memang aku nak sangat2 buku ney..plus..selain uat collection  by cecillia ahern..aku nak uat collection written by jillian michaels lak...
My First book written by Jillian Michaels... (better gain the knowledge than nothing)

baru bukak dr bungkusan...
urrmmm...esok aku dh kena gerak ke KLIA..cuti2 Malaysia..huhu...ney lar aktiviti kalo masih bujang...berjaaalann saja...jauh perjalanan (yg berlainan)..luas permandangan...tajamkan fikiran... ;)
yup...ney pertama kali aku nk g oversea..tak jauh..g Bandung ng Jakarta jerk..kt Indonesia.. (well my mum tiba2 suggest..next year pergilah ke China pulak...errkksss!!! hehehhe) aku senyum jerk...
Mula-mula skali sebelum nak pergi..sbb first time..passport antarabangsa mesti ada..ng kalo kiter ney kakitangan kerajaan, it's better jugak, uat surat pemberitahuan pd majikan..supaya kalo ape2 jadi nanti,spt kes ada kaitan ng dadah, na'uzubillah... pihak kementerian leh tolong..almaklumlah..malang tak berbau..

20-7-2009 until 20-7-2014
sape2 yang rase2 nak jalan2 g luar negara...tapi fikir passport mahal..u r definitely wrong dear...let's look here..sempat aku drop by kt jabatan imigresen sat amik gambo ney...


selain tu...jangan luper...tukar matawang kiter ke matawang negara yg kiter nak pergi...just for the info...

huhuhu..tiba2 lak aku jadik jutawan..yg ke berapa ek agak2??? ahaks
yess...am really like amik2 gambo...asalnyer nak guna jerk henpon tuk amik2 gambo...tapi..ngehh..ngehh..ngehh..mcm tak mantop pulak...so, aku sambarkan diri ney jugak beli camera baru.. Nikon S4000....nak beli DSLR tak mampu... :(


hehehe...touch screen.. ;) beauty pun ader..ahaks..
baiki camera Samsung lama? actually camera tu mmg dh takleh baiki...nak trade in pun kedai takmo..isk3..sedih..sbb mmg kelemahan camera samsung tentang kerosakan yg aku alami skunk ney...just for share...kalo nak beli camera, beli jenama yg mmg buat barang tu sahaja...contoh...Nikon...Canon...Olympus.kononnyer pakar dalam bab2 camera. (aku dpt nasihat ney dr org yg jual camera...huhuhu..btol atau tak, wallahuallam)

last..mesti kena bawak ney..supaya..tak kena tipu!! Hello..!!! korg jgn nak memandai menguras aku arr.. (ceh wah...) hehehehee.. then..leh bargain lebih2 nnt..


k lar...adios..nak packing2 barang...siap sedia nak bertolak esok... ;) shopping time...

yg ney mesti kena bwk!!! ;) senarai nama2 penerima souvenir sumer ader dlm ney..

No comments:

Post a Comment