Piece of mind

Piece of mind

Monday, November 21, 2011

ape2 aje larr

urmmm....semenjak dr smlm...keje aku mengemas...dh byk kali kemas...aku ngk camtu jugak k'daannya...entahlahhhh...
Perubahan sementara yang aku anggap ia adalah satu penghormatan daripada diri aku sendiri adalah...aku deactivated FB...hehehhe...kenapa???? terlalu banyak jawapan dan alasan kenapa aku off..salah satu sebab utama adalah.....menghormati prinsip anak2ku...
aku yang memulakan kepada mereka supaya offline FB...tumpukan pada peperiksaan dan pelajaran...bila habis sudah PMR...awal2 tu..malar jugak durg on9.tapi lama2..alasan mereka...malas mau offline!!! teda apa2 jugak..BUHSAN!!!! Itu alasan mereka...tapi aku ney sebagai pencetus, semakin malar pula...urmmm...okayhh..i MUST stop on9!! wasting my time also...

Tanpa sedar...banyak jugak laporan2 dan projek2 untuk tahun 2011 telah aku laksanakan...


urmmm...KURANG lagi ney sebenarnya...ada 6 lagi...
( 2 kajian tindakan + 1 kajian inovasi + 2 laporan kursus + 1 laporan projek ) adehhhh...
continue siapkan mase cuti balik umah lahhh....hehehehhe...

Bagi tahun hadapan...setakat ney tak banyak yang dirancang lagi...malas mau fikir lagi...mau pulang rumah dulu...jalan2...sambil cari ilham...Tapi yang pasti awal tahun depan bahan ilmiah aku mesti dah siap..
Tu lah tuuuu...nape lar aku ney berjanji mau siapkan bahan ilmiah Maths tu...sempat ker ek??? papepun JANJI MESTI DITEPATI.... kena jugak siapkannn!!! :(

nie lar jadual aku tahun depan.....amcm..best tak??? nggeeee


papepun jika tahun ney projek aku adalah mural...next year, kalo cuaca okayh...bukan musim hujan lepas PMR....projek simenfero menyusul..Insya'Allah....aku hanya merancang, Allah yang menentukan...aminnn

SAPE KATE CIKGU CIKGI MUSIM CUTI SEKOLAH NEY LEPAKS2??? MEH SINI!!!!!

Latihan @ trial membuat projek simenfero dengan geng2 yang terer...................






okayhh..Insya'Allah aku akan pulang semenanjung ari Rabu ney...wish me safely arrived k....aminnn..
Ya Allah, permudahkanlah segala urusan...

No comments:

Post a Comment