Piece of mind

Piece of mind

Wednesday, November 23, 2011

Transit.....

Today is the day.... huhuhuhu

gambo kurang jelas..bukan kamera DSLR kannnn..hehehhe
akibat cuaca yang tidak berapa elok, flight aku DELAY setengah jam dari Sandakan-Kota Kinabalu...Syukur jugak tak lama...next flight jam 12.45pm...


cantik kan view flight ney......


Alhamdulillah tak naik yg ney....


aku ney sangat2 takut kalo naik foker @ maswings
kira2 dalam 2 jam lebih aku perlu tunggu for the next flight dari Kota Kinabalu-Kuala Lumpur...
Sementara menunggu kat boarding area....ape lagi..cuci2 mata sat...well what can i say here..parfum disini tidak banyak choice TETAPI.....MURAH!! (hanya di kawasan bebas cukai) murah tak murah beza dalam rm15-20 jerk..ok per....kannn.... kalo nk dibandingkan kat KLIA di kwsn bebas cukai jugak....ooppsss..okayh larr...aku pun ape lagi...sambarlah mende ney...travel pack!!! What a crazy thing rite.....nnggeeeee


skang ney aku tgh lepaks kt sini....agak2 kt ner ek??? cube ngk btol2 gambo ney...


MARRYBROWN!!! sebab murah harga makanannyer kt kawasan ney...dgn gateinyerr...aku pilih tempat buaian..konon2 perasan sendiri ala2 puteri gituu sambil makan french fries @ kentang goreng...lalalallalala...
Adehhhh!!! just br tgk jadual bas dr KLIA ke my home......matai lar cenggini...adegan berlari2 sukan SEA lar nnt...Ya Allah..permudahkanlah segala urusan dan sempatkanlah aku menaiki bas pada jam 3.30pm nanti...aminnn..tak sanggup aku menunggu next bas jam 6pm pulak...tapi kalau itu sudah takdirnya..terima ja lar...pasti ada hikmah disebaliknya...

(4.30pm....)
Alhamdulillah...safely landed...skrg ney sedang menanti bas jam 6pm....Takmo tergesa2..takut lain pulak jadinya nanti..biarlah..harap2 semuanya dalam keadaan yang selamat.. Insya'Allah...
Urmmmm..makanya, "slang" bahasa dah boleh tukar sekarang k....hehehhe...boleh ker akuu???? buleh bah kalau kau....nnggeeee





AKHIRNYA...aku online semula FB...kunun2 nak tutup...arrgghh tambirang shak aku ney....tapi...apa yang aku harapkan..takmo lar seaktif dulu...just ADA untuk berkomunikasi dengan rakan-rakan lama.... :)

No comments:

Post a Comment