Piece of mind

Piece of mind

Wednesday, October 3, 2012

Day 4 in Phuket Island...


Aka....last day....takde pape jugak aku nak story..
Hari ney...no schedule for us...we r free to do anything b4 going back to Malaysia...pendek kata..lantak ar weolss nak uat ape2...mandi laut ker..or anything. Flight kitorg malam..dalam jam 7..owh yer...perjalanan ke sini (KL ke Phuket) ambil masa dalam 2 jam lebih2 skit..

Pagi tu...agak lewat bangun setelah 2-3 hari letih buat macam-macam aktiviti hingga lewat malam...Untuk aku..mmg kena tdo and rehat lebih2 skit...coz sampai jerk aku kt rumah.aku kena terus drive ke Melaka pulak..untuk hadiri wedding sepupu aku.
As usual...breakfast kt cafe hotel...so lunch untuk hari ney..kami pigi mall dengan jalan kaki jer...bukan jauh pun...
lunch...
Sepanjang perjalanan banyak key-chain...fridge magnet...t-shirt2 uols leh dapatkan..pandai2 ler uols tawar harga ek... ;)

seriaunyerrr..cube bygkn tba2 mende ney hidup!!! mataiii
Sebelum makan...sempat lagi aku pose kat sini...arca robot ala2 hidup ney yg banyak betul kt sini...
ok...nak chow...tq sebab uols sudi layan citer2 aku kat sini...sebelum aku blah..aku post lagi beberapa keping gambar yang x sempat aku masukkan dalam entry sebelum ney..layannnnzzzz

bye bye Malaysia....hello Phuket Island
Room...

Room Deco

Biru lageyyy
Ciann Gajah neyy... :(
hadoiiiii...hahahhaha..lucu pulak bila ingat saat neyhh.. ;)
takot tergolek pun ade..terpk..larat ker gajah ney angkut aku...hahahah ;)
Phi Phi Island 

Phuket Fantasea Show
cumil kannn anak gajah...
lelaki blkg i tu penjaga gajah yer..not my scandal.. ;)

Bon Voyage....Bye bye Phuket Island...Hello Malaysia

Let's fly with us Air Asia
Sekiannn

No comments:

Post a Comment