Piece of mind

Piece of mind

Wednesday, May 18, 2011

~~~Corat-coret minggu peperiksaan pada hari rabu~~~

walaupun aku ney sibuk...sempat lagi aku tulis blog!! ekekekeke..bukannyer aper..nak elakkan tekanan...setelah dr jam 7 pagi smpi 5 ptg kt tempat keje...


Pagey td paper aku...kelam kabut jadiknyer..ye lar..tak uat persediaan awal..ney lar padahnyer..mase aku masuk kelas..tetiba sorg student bagi aku hadiah sempena hari guru..sukenyer akuu...arini dh lar pakai baju warna merah jambu..ala2 menyokong kumpulan Maharaja Lawak Jambu..heheh..pastu,tmbh lagey..aku pakai kaler pink sebabnyer..arini hari rabu..dengo kt radio semalam..kalo ader mende2 pink atau pakai baju pink, masuk baskin robbins...beli askerim yg 2 scoops..byr dgn harga 1 scoop jerk...hehehehee..aku mmg suker makan askerim....papepun.tujuan aku pakai pink arini takde kaitan pun dgn promotion tu..tp iklan dlm radio tu mmg btol k...alamakk!! ble ngk gambo askerim ney..rasa mcm nak mkn askerim coklat dlm peti arr..gguullpsss
best kann.... ;)
hakikatnya..aku pakai kaler pink sbb baju tu takyah iron..ngeh..ngeh..ngeh..sbb arini pasti bz n kelam kabut punyerr..ok lar..sambung2 pasal student yg bg aku hadiah td..hadiah tu pun kaler pink..hehehhe...best... ;)
sementara nak tunggu next paper..aku pun sempat lagey siapkan skema pemarkahan..yg dah dekat 5 hari aku tangguh...ish..ish..ish...tengah aku uat keje..sambil rasa seronok2 dapat hadiah...dtg sorg lagi student..request nak amik gambo aku yg tgh gembira...heheheh..uurrmmm sempat lagi..aku punn ckp ok sajaa kalo disuruh posing...hehehhehehee..papepun ngk mood jugak kalo kelapangan...yg penting,jgn ditanya bukan2 time aku jadik tarzan atau hulk-hogan..abes dikejekan nnt...uuuwweeekkkk... :P

posing2 jap..ala2 model pink! ahaks
setelah hampir seminggu lebih peperiksaan...ney lar timbunan yang aku dapat....nak tak nak aku kena siapkan tanda sebelum cuti sekolah nnt... :'( tahan saja larr...


papepun aku syukur...ney kategori tak lar byk sgt..berbanding kwn2 aku yg merata2 ngajar seluruh Malaysia mungkin dapat yg lbh byk kuantitinya drpd aku...aku nyer kelas...4 kelas maths..means..paper objektif+subjektif... 1 kelas english..means..paper objektif + essays..(jumlah sumer skali 10 sets) aarrgghhhhh!!!! aduiii..takpe2 think positive k...uat pelan2...bagi motivasi tuk diri sendiri..huhuhu...
secara peribadi...time exam mmg bestt!!sbb agak relax skit..sikit jerk..tak byk..huhuhu..tapi lepas exam...rasakannnnnnn.....k...nak sambung tande paper..~~~ layanzzzz

No comments:

Post a Comment