Piece of mind

Piece of mind

Saturday, May 14, 2011

cebisan 13 & 14 May...2011

Syukur...bebanan kerja semakin kurang dalam 2-3 hari ney...(sebenarnya byk..tp buat2 tak tahu..huhuh tangguhkan dulu)..bukan suke bertangguh2..tp kalo asyik ngadap keje jerk..buhsan jugak...so..kebetulan semalam 13th May besday h/mate...mmg dh kepingin nak tgk Fast and Furious 5, so..muler lar perjalanan dalam jam 5 ptg ke Sandakan...nk kejo showtime 6.45pm..kalo kul 9 mlm nyer show..lewat sgt lak..takkan nk drive dlm jam 12 blk ke Bukit Garam..huhuhu...esok kebetulan h/mate pun ader urusan..nk uat surprise besday party..tak cukup corum lak..urrmmm..so jln2 ngk wayang ng mkn2 je lar nmpk gayanyer..(just info,sblm korg nk ngk wayang,view dulu dlm internet masa showtime k sblm pegi...so korg leh bajet mase ...)
Umur semakin meningkat...metabolisme pun makin lemah..tak larat dah nk blk lewat2 sangat...nk bwk laju2 drift mcm mase zaman muder2..waktu kt Penang..(vroom..vroom..tekan clutch abes,pastu minyak byk2 kali..heheh..ney lar tanda nk ajak org lain kt sblh2 race...pastikan tak dikenali yerr n kwsn@keadaan jln pun cantekk..nnggeee) ng mase baru beli keta dulu pun,skang ney dah tak larat...aduuiii.mgkn sebab letih???..hhmmmm..kenapa lar tetiba aku citer pasal keta ekk..owh yer..sbb baru lps ngk citer F&F5...heheheh


ok lar...hmmm..pendapat aku ttg citer ney...uurrmmm..daripada 5 bintang, aku bg 3.75....coz bg aku F&F4 lg best..and aku bg 4 bintang..urrmm..alang2 citer pasal keta laju2..tetiba aku teringat someone yg penah menyinggah dihatiku..ceh wah..sempat lg ney..hopefully he's not read my blog and hopefully not interested with my blog..die mmg giler keta..hehehee..sumer pasal keta dier tau...jd mekanik..of course dier tau..okayh..dat's all..ape yg aku nak ingat kenangan antara aku ng dier..yess we both luv cars...modified cars..but am not into it..cumer byk belajar ttg kereta dgn dier....he drives me home whenever i'm home from airport or to airport...kt highway best..coz he will drive more than 230km/h..quit dangerous..hehehe..yup! absolutely..until takde jarum yg kena pd sebarang nombor penghabisan..smpi terkeluar2..hehehe...i like dat..urrmmm..at least aku ader gak experienced merasa naik keta yg laju mcm dlm F&F kannn..kahkahkah..
Ok..back to the point..lps kitorg ngk movie...tak elok lar perempuan blk lewat2 mlm sgt kan..so kami ke Citiclub tuk dinner..bukan tempat Clubbing k...hehehehe...just a Club...

Weight watcher's delight???? arrgghhh bo-layan larr sama itu..heheheh
bamboo rice seafood... yummy..

Nanaberry (cold) = rose syrup + blended pineapple + ice cream soda..
-u can try at home
This time..aku mkn Nasi Bamboo ng Nanaberry...yyeeehhhhh ...harga kat sini tak terlalu mahal n terlalu murah..the taste??? urmmm..4 bintang drpd 5 bintang.. ;) tak mengecewakan setakat ney...sape2 yg berdekatan dengan tempat ney..try arr pegi..lain org,lain pandangannya kann...

KONGSI!! GGRRRRRR

uurrmmm..ok lar..ader next movie yg aku kepingin nk tgk...katanya..bakal pecah panggung...entahlarr..tp sempat jugak aku amik gambo sebelum balik..ney ler movie yg aku rasa nk ngk dlm 2-3 ari nnt.. ;)
school holidays will come...dgn sedihnyer, aku tak balik...uurrmm takpe lar..suddenly program yg dirancang tetiba batal..nk uat mcm mana..tp papepun, think positive! mgkn doa aku termakbul agaknyer..sbb aku slalu ckp dlm 4 thn kebelakangan ney..teringin nk tgk perayaan hari keamatan kt Sabah .Then..leh amik gambo byk2..As usual, perayaan tu disambut kt KK(kota kinabalu)..plus..badan aku pun dh lemah2..+ lenguh2.(kena massage ney)..tapak kaki pun..(kena kikis2)..should do sumthing with all dat = (kena g SPA ney!!!)..and i need to see hairdresser..nk tgg bulan 8, my officially salon kt Taman pekaka, Penang, lambat lagey..byk movie2 best sekitar hujung bulan ney and bulan depan..means...aku kena g kk jgk cuti dua minggu nnt..untuk sumer2 ney..with who???? ALONE... travel by car???? NOT SURE YET...BUT 80% BY BUS... jadik BACKPACKER.. ;) Insya'Allah.....papepun kiter hanya merancang..Allah yg menentukan...even though am living at..org kata.."kwsn yg belum membangun...atau tak membangun.." i feel proud of myself..coz wherever i live now..i still can survive like i live at "tempat2 yg dah pesat membangun"...even more than what people expected... ;) i luv this place and people around here.. k..end...

2 comments:

  1. hehhehe..ur welcome sis.. ;) alar..sori ek..x dpt uat surprise besday party...

    ReplyDelete